سوالات متداول

دفترکار حضوری

دوست گرامی: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا پاسخ اکثر سوالات یا ابهامات شما را در خصوص سرویس دفترکارحضوری تهیه کرده باشیم. در هر حال در صورتیکه سوال شما با خواندن مطالب زیر بدون پاسخ ماند لطفاً از هر روشی که برایتان آسان تر است با ما در ارتباط باشید:

  تلگرام   تلفن   ایمیل درخواست مشاوره


  • آیا تعداد ساعت باقیمانده قابل انتقال به ماه بعد می باشد؟

    خیر، تعداد ساعت هر دوره ماهیانه از تاریخ شروع تا یکماه بعد قابل استفاده بوده و غیرقابل انتقال به دوره بعد می باشد.
    این موضوع برای قراردادهای سه ماهه نیز صادق است.

  • ساعت کاری استفاده از فضای دفتری به چه صورت است؟

    ساعات کاری مجموعه در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17:30 و روزهای پنج شنبه 9 صبح الی 12:30 می باشد.

  • هماهنگی برای استفاده از فضای دفتری چگونه است؟

    بهتر است حداقل 24 ساعت قبل به صوت تلفنی تماس گرفته و با همکاران ساعت دقیق جلسه را تنظیم نمایید؛ در صورتیکه به صورت اضطراری نیاز به برگزاری جلسه ای داشته باشید می توانید تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن، فضای کاری شما رزرو گردد.

  • می توانم چندین ساعت متوالی در یک روز استفاده کنم؟

    جلسات به صورت حداقل 2 ساعتی رزرو می گردند. در صورت نیاز به استفاده از فضای دفتری به صورت متوالی بیش از 3 ساعت در یک جلسه، حتما بایستی از قبل با مجموعه هماهنگ نموده و تاییدیه انجام موضوع را دریافت نمایید.

  • تا چند ساعت در یک روز می توان استفاده نمود؟

    با توجه به ساعات کاری دفتر، حداکثر سقف استفاده از فضای دفتری در روزهای پنجشنبه 4 ساعت و روزهای ابتدای هفته 9 ساعت در روز می باشد،

  • می توان از فضای دفتری برای چند فعالیت مختلف استفاده نمود؟

    در قرارداد استفاده از فضای دفتری یک موضوع فعالیت درج می گردد، لذا در صورتیکه قصد استفاده از امکانات مجموعه برای چند فعالیت مختلف را دارید حتماً بایستی قراردادهای مربوط به هر کدام را جداگانه منعقد نمایید در غیر اینصورت در صورت مشاهده تخلف، ارائه خدمات به شما پایان خواهد یافت.

  • در ساعات برگزاری جلسات، کل فضای دفتری در اختیار من خواهد بود؟

    خیر، مجموعه دفترکارهمراه دارای 3 اتاق با امکانات کامل اداری و مدیریتی است که در ساعات رزرو شما یکی از اتاقها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • هنگام استفاده از فضای کاری می توانم منشی خودم را در محل مستقر نمایم؟

    خیر، متاسفانه فضایی برای این موضوع قابل اختصاص نیست. همکاران ما در دفترکارهمراه آماده ارائه خدمات حرفه ای اداری و پذیرایی در ساعات برگزاری جلسات شما می باشند.

  • نحوه پذیرایی هنگام برگزاری جلسات چگونه است؟

    همکاران ما در هنگام برگزاری جلسات شما با چای و شکلات و بیسکوییت از شما و میهمانان شما پذیرایی خواهند نمود. در صورت تمایل به سرو نسکافه، میوه یا شیرینی، می توانید با تهیه و در اختیار قراردادن موارد لازم، از همکاران ما تقاضای پذیرایی با انها را داشته باشید.

  • در صورت رزرو جلسه و عدم حضور، چه اتفاقی می افتد؟

    از آنجاییکه ساعات رزرو شده صرفاً جهت استفاده شما ثبت می گردد، لذا در صورت استفاده یا عدم استفاده؛ از مدت ساعات جلسات شما کسر خواهد گردید.

  • از آدرس پستی دفتر میتوان در اداره ثبت شرکتها یا سازمان امور مالیاتی استفاده کرد؟

    از آنجاییکه برای استفاده از آدرس پستی در سازمانهای دولتی نیاز به ارائه مدرکی دال بر مالکیت شما چه به صورت سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی می باشد، پس این موضوع امکان پذیر نخواهد بود. هر چند که چون از این آدرس برای شرکت پیمانیار ایرانیان در اداره ثبت شرکتها، اداره امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی استفاده شده است، برای شرکت دیگری قابل استفاده نخواهد بود. اما شما می توانید جهت ارتباط و مکاتبات خود، از آدرس پستی دفتر بر روی کارت ویزیت، سربرگ یا حتی داخل سایت خود نیز استفاده نمایید.

  • میتوان برای پاسخگویی تلفنها از منشی های دفتر استفاده نمود؟

    با توجه به تعداد بالای کاربران دفترکارهمراه و دفترکارحضوری عملا انجام این موضوع غیر ممکن و حتی در صورت عملی بودن فاقد اثربخشی لازم است چرا که پاسخگویی یک منشی به تماسهای مثلاً 20 کاربر مختلف نمی تواند نفوذ کلام یا قدرت بیان شما را هنگام پاسخگویی به مشتریان داشته باشد و صرفا با اینکار فرصت های کسب و کار شما از بین خواهند رفت شاید بتوان گفت ارزش ایجاد شده هنگام استفاده از منشی عمومی جهت پاسخگویی مخاطبان شما معادل یا حتی پایین تر از حالت عدم پاسخگویی به آنها باشد!
    فراموش نفرمایید با زیرساخت دفترکارهمراهی که داخل سرویس دفترکارحضوری خواهید داشت شما می توانید به راحتی هر داخلی را به هر شماره همراه یا ثابتی که مایل باشید انتقال دهید بدون آنکه مخاطب شما متوجه موضوع گردد.

  • ضمانت حفظ یا ثبات مجموعه دفترکارحضوری چیست؟

    دفترکارحضوری یکی از سرویسهای افزوده دفترکارهمراه می باشد که جز برندهای هولدینگ پیمانیار ایرانیان است. پیمانیار با هدف ایجاد خدمات ارزش افزوده جهت توسعه زیرساختهای کسب و کار در ایران برای اولین بار اقدام به راه اندازی سرویس دفترکارهمراه نموده است که در فاز اول موفق به دریافت مجوزهای لازم از شرکت مخابرات ایران و ایجاد ساختار ارتباطی-اطلاعاتی با بیش از 14.000 شماره تلفن ثابت در تهران گردیده است. نیاز کاربران سرویس مذکور مدیریت مجموعه را بر آن داشت تا با ایجاد فضاهای دفتری به صورت مالکیت زمانی، پاسخ مناسبی برای طیف گسترده مشترکین خویش فراهم نماید. لذا در گام اول با اجاره ملکی با سند اداری در بهترین موقعیت تجاری شهر تهران و تجهیز آن به امکانات و زیرساختهای مناسب؛ تمام تلاش خود را جهت انجام این رسالت به کار گرفته است. شایان ذکر است موقعیت فعلی ارائه دفترکارحضوری از سال 1391 در اختیار دفترکارهمراه می باشد.

  • آیا تعرفه های دفترکارحضوری افزایش پیدا می کند؟

    مسلماً با توجه به روند صعودی نرخ تورم و مبالغ اجاره در کشور انکار این موضوع خلاف واقعیت خواهد بود. اما سیاستهای فروش مجموعه، بر کمترین افزایش تعرفه ها تا حد امکان می باشد.

با شما همراهیم تا زیرساختی حرفه ای برای کسب و کارتان در تهران فراهم نماییم

همین الان دفترکار خود را رایگان فعال نمایید

 

اگر مدارک کامل ارائه کنید حتی می تونید یک سرویس کامل یک ماهه رایگان داشته باشید ...

راه اندازی سرویس آزمایشی رایگان