پنجشنبه 30 دي 1395 / Thursday 19 January 2017

سوالات متداول سرویس دفترکارهمراه:

·   آیا برای راه اندازی سرویس دفتر کار همراه نیاز به تجهیزات یا وسایل خاصی دارم؟

خیر تنها چیزی که شما نیاز دارید حداقل یک خط تلفن ثابت یا موبایل است که تماسهای مخاطبین خود را بر روی آن دریافت نمایید.

مابقی کار را به ما بسپارید.

ما فرمی در اختیار شما قرار می دهیم و پا به پای شما فرم را تکمیل می نماییم تا همه آنچه شما روزی آرزویش را داشتید تجسم حقیقی یابد...

فقط به ما بگویید انتظارتان از پیغام خوش آمد گویی سیستم هنگام تماس مشتری با شما چیست؟

آیا شرایط زمانی خاصی برای فعالیت خود در نظر دارید تا پس از اتمام ساعات کاری، مخاطب شما دیگر به شما متصل نشود تا مزاحم ساعات استراحت شما گردد و صرفاً پیام صوتی خود را برای شما ارسال نماید!

و اینکه داخلیهای سیستم تلفنی شما چه نامی داشته و به چه شماره ای انتقال یابند...

·   آیا می توانم مالک دایمی شماره تلفن دفتر کار همراهم باشم؟

بر اساس قوانین شرکت مخابرات ایران، مادامیکه تعرفه های اشتراک خط را  پرداخت نمایید به عنوان صاحب امتیاز خط محسوب می گردید.

در صورت عدم امکان تمدید سرویس، می توانید با پرداخت ماهیانه پنج هزار تومان نسبت به رزرو نگه داشتن خط اقدام نمایید.

·   تا چه مدت می توانم از شماره اختصاصی خودم برخوردار باشم؟

شماره اختصاص یافته به مشترک همانند اجاره محل دفتر کار حقیقی است یعنی مادامیکه قرارداد تمدید گردد، شماره متعلق به مشترک خواهد بود. دفترکارهمراه در طول این مدت به هیچ عنوان شماره اختصاص یافته به مشترکان را به غیر واگذار نخواهد نمود. حتی تمام سعی این شرکت بر آن است که در صورت عدم تمدید قرارداد توسط مشترک حداقل مدت 3 ماه این شماره به مشترک دیگر واگذار نگردد که این موضوع به دو علت است:

1-     ممکن است مشترک به دلایل نامعلوم امکان یا تمایل به تمدید فعلی قرارداد را نداشته باشد اما مایل به تمدید آن در مدت زمان کوتاهی پس از آن باشد.

2-     مخاطبان مشترک قبلی هنوز با این شماره تماس خواهند داشت که این موضوع برای مشترک جدید جذاب نخواهد بود.

 

·   ضمانت تداوم و اعتبار پایداری این سرویس چیست؟

دفترکارهمراه به عنوان اولین ایجاد کننده "دفاترکارمجازی" در ایران  دارای مجوز رسمی ریسلری و فروش از شرکت پیمانیار ایرانیان (سهامی خاص، به شماره ثبت 402290 و شناسه ملی 10320526505، با نام تجاری و علامت تجاری ثبت شده در اداره ثبت علائم تجاری قوه قضاییه جهت: تبليغات، مديريت تجاري، امور اداري، تجارت، کارهاي دفتري و اداري، خدمات علمي و فناوري، تحقيق پژوهش طراحي در اين زمينه، خدمات تجزيه و تحقيقات صنعتي، طراحي و توسعه نرم‌افزار) است.

سایت دفترکارهمراه (www.voffice.ir) در مرکز توسعه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران(نیز به ثبت رسیده است.

اعتبار خدمات ما حدود 3 سال سرویس پایدار و بیش از 600 کاربر فعال می باشد.

·   هزینه های سال های بعد این سرویس چگونه تغییر خواهد نمود؟

قیمت ها بر اساس ارزش سرویس و هزینه ها، تعیین و مطابق با سطح عمومی قیمتها و شرایط بازار، ممکن است تغییر نماید. هدف دفترکارهمراه ارائه سرویس با کیفیت، مقرون به صرفه و رقابتی است.

·   هزینه خط های اضافی جهت انتقال مکالمه (دایورت) چیست؟

از آنجاییکه در سرویس دفترکارهمراه جهت برقراری سرویس انتقال مکالمه (دایورت) برای هر شماره درخواستی مشترک یک خط ثابت جهت انتقال مکالمه به همان شماره اختصاص می یابد، لذا انتقال مکالمه به شماره اول در سرویس اولیه موجود است و برای شماره های بعدی ماهیانه 5000 تومان شارژ می گردید. مثلاً اگر شما بخواهید شماره 1 ارتباط با واحد فروش (مثلاً 09120003300(شماره 2 ارتباط با واحد مالی (مثلاً 44446688(و شماره 3 ارتباط با مدیریت (همان شماره اول: 09120003300(باشد، چون 2 شماره تلفن متفاوت در لیست انتقال تماس (دایورت) دارید، مبلغ 5000 تومان به صورت ماهیانه بایستی پرداخت نمایید.

·   نحوه پشتیبانی سرویس دفتر کار همراه به چه صورت است؟

مشترکین می توانند از طریق مراجعه به وب سایتwww.voffice.ir  در قسمت ارتباط با ما، فرم "درخواست خدمات" را تکمیل نماید تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست وی رسیدگی شود.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می توانید در ساعات کاری از طریق ارتباط با کارشناسان (47621-021) درخواست خود را اعلام نمایید.

ضمناً شماره پیام کوتاه 02147620000   ، شماره فکس: 1234 4762(021) و آدرس پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید     نیز از دیگر راههای ارتباط مشترک با دفترکارهمراه است.

·   پایداری و دوام سرویس چگونه است؟

این سرویس پیش از راه اندازی تجاری، به مدت 3 ماه به صورت آزمایشی تحت تستهای مختلف قرار گرفته و مدیریت شرکت پس از ایجاد تمهیدات لازم از قبیل: سیستم تامین برق اضطراری، سیستم های پشتیبان گیری از اطلاعات، سیستم جایگزینی سریع سرور (در صورت از کار افتادن احتمالی/عوامل غیر مترقبه) اقدام به ارائه این سرویس نموده است.

از زمان راه اندازی این سرویس تا  فروردین 93 بیش از 600 کاربر از خدمات این سرویس در حال استفاده می باشند.

ضمن آنکه کلیه فعالیتهای تجاری دفترکارهمراه نیز بر پایه همین سیستم (با شماره اختصاصی47621) انجام می گردد که حفظ پایداری و دوام این سرویس برای دفترکارهمراه نیز حیاتی است.

·   هزینه های انتقال مکالمه بر روی تلفنهای در خواستی به چه صورت محاسبه می گردد؟

جهت سهولت در استفاده مشترکان از سرویس دفتر کار همراه، مبلغ 50.000 تومان جهت برقراری انتقال مکالمه (دایورت) بر روی تلفنهای همراه یا ثابت به عنوان ودیعه از مشترکین دریافت و به صورت دوره های سه ماهه گزارش از میزان کارکرد و هزینه انتقال تماس برای مشترک ارسال و مبلغ انتقال تماسها را از روی ودیعه کسر می نماید.

در صورت اتمام مبلغ ودیعه، از مشترک درخواست می شود تا جهت حفظ سرویس انتقال مکالمه مبلغ مذکور را به عنوان تکمیل میزان ودیعه به حساب شرکت واریز نماید.

هزینه های انتقال مکالمه (دایورت) در بازه زمانی قرارداد، بر اساس تعرفه های روز شرکت مخابرات ایران (جهت خطوطE1 ) به اضافه 8 % مالیات ارزش افزوده محاسبه می گردد. صورت هفتگی لیست شماره های تماس گرفته شده را می توانید به صورت فایل الکترونیکی از طریق ایمیل دریافت نمایید.

·   آیا امکان استفاده از فضای فیزیکی جهت برگزاری قرارهای ملاقات یا جلسات با مشتریان وجود دارد؟

دفترکارهمراه جهت برآوردن نیاز مشترکین خود جهت دسترسی به فضای کاری حقیقی جهت برگزاری جلسات حضوری، اقدام به راه اندازی فضای کاری شیک و مجهز در بهترین نقطه تجاری غرب تهران نموده است.

کلیه مشترکین سرویس دفترکارهمراه می توانند با فعالسازی این سرویس، از خدمات حضوری دفتری به صورت 10 تا 40 ساعت در ماه بهره مند گردند.

·   تفاوت این سرویس با سرویس مخابرات (دایورت تلفن ثابت بر روی موبایل) چیست؟

در سرویس دایورت مخابرات شما هیچ یک از موارد ذیل را دسترسی نخواهید داشت:

1-     برقراری شرایط زمانی پاسخگویی:

که در حالت دایورت مخابرات مشتری در هر زمان از شبانه روز با شماره شما در تماس خواهد بود که در بسیاری از موارد این امر ناخوشآیند است.

2-     دریافت فکس:

شما در سرویس مخابرات همزمان نمی توانید هم بر روی موبایل انتقال مکالمه دهید و هم فکس خود را دریافت کنید!

3-     امکان برقراری تماس با چند خط:

در سرویس دایورت مخابرات صرفاً انتقال مکالمه به یک خط وجود دارد اما در سرویس دفتر کار همراه شما قادر خواهید بود تا چند خط مختلف را برای مشتری تنظیم نمایید تا مثلاً وقتی مشتری می خواهد با زدن کلید 1 با بخش فروش تماس برقرار نماید و این شماره مثلا موبایل همکار شما است پیام "مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد" و یا "دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است" را نخواهد شنید که در این حالت پرستیژ کاری شما نیز محفوظ خواهد ماند یا با زدن دکمه 2 و ارتباط با مدیریت، تلفن همراه شما زنگ خواهد خورد.

4-     معرفی خدمات و محصولات شما:

در سرویس دفتر کار همراه شما با راهنمایی مشتری از وی خواهید خواست با فشردن هر یک از کلیدهای تلفن اطلاعاتی در خصوص محصولات یا خدمات شما دریافت نماید در حالیکه این قابلیت در سرویس مخابرات وجود ندارد.

5-     دریافت پیام صوتی:

در سرویس دایورت مخابرات امکان دریافت پیامهای صوتی مشتریان با فعال کردن تنظیمات موبایل امکان پذیر خواهد بود و مشتری مختار به انتخاب حالت ضبط پیام صوتی برای شما نیست مگر اینکه شما پاسخ نداده و از وی بخواهید پیام بگذارد اما در سرویس دفتر کار همراه مشتری این انتخاب را دارد که یا با مخاطب صحبت نماید یا پیام بگذارد.

·   آیا می توانم صدای مورد نظر خودم را برای پیامهای خوش آمد گویی، معرفی شرکت و ... استفاده نمایم؟

بلی، این امر از دو روش امکان پذیر است:

1-     فایلهای صوتی خود را با فرمت wavیا mp3  تهیه و برای ما ارسال نمایید.

2-     با دفترکارهمراه تماس بگیرید و فایل مورد نظر خود را برای کارشناسان ما بخوانید تا صدای مورد نظر شما ضبط و برای سرویس استفاده گردد.

 

·   در صورتیکه با یک مشتری در حال صحبت باشم آیا مشتری بعدی بوق اشغال خواهد شنید؟

یکی از مزیتهای ویژه این سرویس نسبت به دایورت معمولی همین مورد است. شما می توانید هنگام انجام تنظیمات دفتر کار همراه چندین شماره به عنوان ورودی تماس معرفی نمایید: مثلاً دو شماره همراه و یک شماره تلفن ثابت، هنگامی که مشتری با زدن کلید 1 قصد برقراری ارتباط با واحد فروش را داشته باشد در صورت مشغولی هر شماره، تماس به شماره بعدی منتقل گردد.

 

·   آیا مانند یک منشی می توان محصولات یا خدمات شرکت را به مشتری معرفی نمود؟

بله، شما می توانید با تعریف شماره های مختلف تلفن، مخاطب را برای شنیدن اطلاعات کلی و اولیه در خصوص خدمات یا محصولات و توانمندیهای خود هدایت نمایید.

 

·   تفاوت خطوط 5 رقمی یا 6 رقمی دفترکارهمراه با سرویسی که مخابرات ارائه می نماید چیست؟

تفاوت اصلی این دو سرویس در زمان و هزینه های راه اندازی و پشتیبانی است. به عنوان مثال آیتمهای ذیل جزء الزامات اولیه مخابرات جهت ارائه سرویس E1به متقاضی است:

1-     کد اقتصادی

2-     شرکت ثبت شده

3-     آدرس راه اندازی سرویس مطابق با آدرس ثبت شده در وزارت امور اقتصادی و دارایی باشد.

4-     امکان پذیری انجام سرویس در منطقه مخابراتی مورد نظر شما (هم اکنون این محدودیت در بسیاری از مناطق مخابراتی تهران وجود دارد و عملاً امکان ارائه این سرویس به مشتریان توسط مخابرات وجود ندارد) که حدود 4 ماه زمان راه اندازی مورد نیاز است.

a.       در صورت برقراری موارد بالا؛ هزینه های اولیه راه اندازی و پشتیبانی سیستم به طور حدودی زیر است:

b.      مبلغ حدوداً 2.000.000 تومان جهت سرشماره 5 رقمی

c.       مبلغ 96.600 تومان آبونمان خطوط (ماهیانه)

d.      مبلغ 150.000 تومان نگهداری (ماهیانه)

e.       تجهیزات سخت افزاری راه اندازی سرویس:

             i.              یک عدد مودم E1: 3.500.000 تومان

                    ii.      سخت افزار به صورت سرور به همراه تنظیمات نرم افزاری: 12.500.000 تومان

                   iii.      UPSجهت پشتیبانی برق دستگاه: 3.500.000 تومان

                   iv.      هزینه های نگهداری تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری: ....

اما همه این هزینه ها و سخت افزارها و نرم افزارها در سیستم دفترکارهمراه برای خطوط برای خطوط 6 رقمی به سالانه 800.000 تومان تقلیل می یابد و مدت زمان راه اندازی این سرویس توسط دفترکارهمراه حداکثر دو روز کاری است! فراموش نکنیم انتخاب با شماست!

 

·   آیا برای راه اندازی سرویس دفتر کار همراه نیاز به مراجعه حضوری است؟

تنها کافیست در قسمت "راه اندازی همین حالا" فرم را تکمیل و ارسال نمایید. پس از دریافت فاکتور و تصمیم نهایی برای خرید، جهت تکمیل مدارک مورد نیاز یکی از دو روش زیر را انتخاب می نمایید:

1-     مراجعه به شرکت و ارائه اصل مدارک درخواستی

2-     تهیه کپی برابر اصل مدارک درخواستی و ارسال از طریق پست پیشتاز

·   چگونه ثبت نام کنیم؟

به سایت www.voffice.irمراجعه و در قسمت "راه اندازی" فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

پس از بررسی توسط کارشناسان فروش، فرمهای مورد نیاز برای شما ارسال می گردد که پس از تکمیل و ارسال برای ما،  فاکتور شما صادر و ارسال خواهد شد. پس از پرداخت وجه فاکتور و تحویل مدارک مورد نیاز به دفترکارهمراه؛ سرویس شما حداکثر تا 48 ساعت بعد فعال و قابل استفاده خواهد بود.

·   چگونه پرداخت کنیم؟

وجه فاکتور از 4 روش قابل پرداخت می باشد:

1.   پرداخت نقدی: در محل "دفترکارهمراه"

2.   پرداخت آنلاین: با مراجعه به آدرس  www.voffice.ir/epayبه همراه شماره فاکتور

3.   پرداخت کارت به کارت: واریز به شماره کارت  5022  2910  1568  2956بانک پاسارگاد به نام محمدرضا یوسف زاده

4.   پرداخت در بانک: واریز به یکی از حسابهای شرکت "پیمانیار ایرانیان" به شرح ذیل:

شماره حساب: 1-10349665-8100-319

شماره شبا: IR47 0570 0319 8101 0349 6650 01

شعبه شاهین شمالی تهران

 

شماره حساب: 20/33982508

شماره شبا: IR29 0120 0000 0000 3398 2508 20

شعبه تیراژه تهران

 ·   ودیعه چیست؟ آیا قابل عودت است؟

ودیعه، همان میزان اعتبار شما جهت انتقال (دایورت) تماسهای مشتریان به موبایل یا تلفن ثابت شما است.

این ودیعه در هر زمان که قرارداد شما به پایان برسد و شما قصد تمدید مجدد سرویس را نداشته باشید پس از کسر مبالغ هزینه های دایورت، به شما عودت می گردد.

·   چگونه به پیامهای صوتی خود دسترسی پیدا می کنم؟

به شما یک شماره اختصاصی صندوق صوتی به همراه رمز عبور داده می شود که با تماس با این شماره می توانید پیامهای صوتی مشتریان خود را مدیریت نمایید.

 

·   آیا امکان دایورت کردن شماره های داخلی روی چند خط مختلف وجود دارد؟

بلی این یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای سرویس دفتر کار همراه است.

با این امکان شما می توانید تماس مشتری را همزمان بر روی چند خط دریافت نمایید. مثلا مشتری با زدن کلید 1 و برقراری ارتباط با واحد فروش با تلفن موبایل شما و با زدن کلید 2 و ارتباط با مدیریت با موبایل همکار شما ارتباط برقرار خواهد نمود.

·   آیا در دوره های بعدی برای تمدید میتوانم به سرویسهای اولیه اضافه و یا از آنها کم نمایم؟

بلی نه تنها در پایان قرارداد، بلکه در هر زمان از مدت قرارداد می توانید به سرویسهای دفتر کار همراه خود اضافه نمایید یا حتی شماره سرویس خود را به 6 یا 5 رقمی توسعه دهید. کم کردن از سرویسها در شروع قرارداد جدید امکان پذیر است.